|
 |
Brak danych po aktualizacji do wersji 2.49 lub nowszej |
Poniżej przedstawiamy sposób skopiowania bazy danych do nowego miejsca dla instalacji w wersji 2.49 lub nowszej jeśli nie powiodło się to w trakcie uruchomienia nowej wersji za pierwszym razem.
- Uruchomić program ksara FAKTURY i kliknąć ikonę Informacje o bazie danych (druga ikona od prawej). Otworzy się katalog z aktualną bazą danych.
Będzie to katalog: c:\Users\{nazwa użytkownika}\AppData\Local\ksara\faktury2\data Tego okna nie zamykać w drugim kroku.
- Zamknąć program ksara FAKTURY.
- Otworzyć w nowym oknie katalog c:\ksara\faktury2\data
- Skopiować plik z
c:\ksara\faktury2\data\Invoice.db3 do c:\Users\{nazwa użytkownika}\AppData\Local\ksara\faktury2\data Po tych operacjach można korzystać ze swoich danych.
W razie problemów zapraszamy na e-mail ksara@ksara.pl.
|
|